کانال یک به طور 24 ساعته بر روی یوتل ست w2m

FREQ=11473 - Symbol Rate=27500 - 2/3-
عمودی V
3 درجه شرقی

نام کانال:MAA TV
با یک قیچی می‌توانید این ماهواره را با هاتبرد دریافت کنید، در غیر این صورت دیش خود را که به سمت هاتبرد تنظیم شده است تقریباً 5/5 سانتیمتر به سمت راست(شما پشت دیش ایستاده‌اید) و میله پشت دیش را تقریباً 5/4سانتیمتر به طرف بالا بیاورید به طوریکه سر ال ان بی به زمین نزدیک شود. ساعت ال ان بی را تغییر ندهید. این فرکانس به اندازه کافی قوی هست که بتوانید بدون نیاز به فایندر وبا کمی دقت در یافت کنید.

توجه! توجه!: صدای کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد. از هر طریق ممکن اطلاع رسانی کنید.

صدای تلویزیون کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد.
نام رادیو: رادیو پدر - Radio Pedar
فرکانس:11200
عمودی-V
27500
در صورتی که رسیور شما قدیمی است ممکن است نام رادیو را Italia 1 نمایش دهد.

با مراجعه به سایت WWW.CH1.CC دادخواست تعیین نظام حکومتی را امضا کنید.

WWW.CH1.CC کلیک کنید.

مردم بانک تات را تحریم خواهند کرد

"خبر دریافتی موثق از کارکنان صدا و سیمای رژیم"
این بانک با سرمایه اولیه حدود 224 میلیارد تومان از محل1- مبلغ 140 میلیارد تومان وجوهات به جا مانده از آیت اله بهجت2- مبلغ 84 میلیارد تومان وجوهات به جامانده از آیت اله فاضل لنکرانی که در هردو مورد با دستور مستقیم رهبرجمهوری اسلامی گرفته شده و در اختیار آقایان 1- مجتبی خامنه ای فرزند رهبر(رئیس کودتا) 2- غلامعلی حداد عادل رئیس اسبق مجلس هفتم و 3- احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قرارداده شده تا به عنوان سهامداران اصلی اقدام به تاسیس این بانک نموده و در شرف پذیره نویسی هستند (مطابق تبلیغ در سیما)مردم را تشویق به تحریم این بانک و عدم پذیره نویسی آن بنمائید.پریش پاهکین

به پروژه ندای پرچم بپیوندید.

اعلامیه:
ندای پرچم جنبش ملی ما هستیم!
همراهان جنبش ملی ما هستیم و همه ی ایرانیان برای نمایش بزرگترین پرچم تاریخ جهان دست به دست هم میدهند. صدها پرچم پیوسته شیر و خورشید ، هر پرچم به نام یک تن در گوشه و کنار جهان به نمایش گذاشته می شود. شما نیز می توانیددر این طرح شرکت کرده و نام خود را روی یک پرچم مستقل در کنار دیگران داشته باشید. برای شرکت و ثبت نام در این طرح، هم اکنون با شماره زیر در امریکا تماس بگیرید.
5422-884-818

هر سه شنبه رأس ساعت 9 شب تمام وسایل برقی پر مصرف را به مدت 4 دقیقه به برق بزنید؛

امضاء کنید،شکواییه مردم ایران خطاب به مجامع بین المللی

استمداد از جامعه جهانی به مقصود متوقف ساختن جنایات جمهوری اسلامی و تعقیب عاملین آن(شکواییه رسمی)
برای امضا شکواییه لطفاً بر روی لینک کلیک کنیدhttp://www.petitioniran.com/?page=petition&pid=YLT5392

فراخوان: جمعه 30 مرداد تجمع مقابل زندان اوین ساعت 11 صبح

زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

چگونه در اعتراضات خیابانی سالم بمانیم

فیلتر شکن Ultra Surf95، سریع و مطمئن.

۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

ایندیپندنت :فریاد مرگ بر دیکتاتور هنوز در تهران شنیده می شود

وقایع ایران در روزنامه های بریتانیا
روزنامه ایندیپندنت چاپ بریتانیا در شماره روز پنجشنبه 15 مرداد (6 اوت) نوشته است که علی رغم سوگند خوردن محمود احمدی نژاد در مجلس، فریاد مرگ بر دیکتاتور هنوز در تهران شنیده می شود.

این روزنامه می نویسد که معترضین دیروز با لباس های سیاه به نشانه عزا و یا سبز به نشانه حمایت از میر حسین موسوی، کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات، به خیابانها آمدند و نیروهای امنیتی با باتوم، گاز اشک آور و اسپری فلفل به مقابله با آنها پرداختند.

ایندیپندنت می نویسد که رژیم ایران در قبال اعتراضات مردم اعتماد به نفس خود را از دست داده است.

به نوشته ایندیپندنت، اکنون فقط تعدادی از دانشجویان طبقه متوسط نیستندکه به از بین رفتن دموکراسی معترض اند، بلکه ایرانیان فقیرتر، ایرانیان مسن تر، شهروندان ساکن شهرستانها و "رزمندگان" جنگ ایران و عراق نیز به دلیل تقلب در انتخابات اخیر به آنان پیوسته اند.

این روزنامه می نویسد که الله اکبر گفتنهای شبانه مردم از پشت بامها نیز همچنان ادامه دارد.

به نوشته روزنامه تایمز، صحنه اطراف مجلس ایران به منطقه جنگی شبیه تر بود تا به محل استقرار نمایندگان مردم.

تایمز می نویسد مردم شعار می دادند "دولت کودتا: استعفا، استعفا" و گروهی نیز مستقیما علیه آیت الله خامنه ای و مجتبی، یکی از پسران او، شعارهای تندی می دادند.

این روزنامه می نویسد حضور سفیر بریتانیا در کنار چند سفیر دیگر کشورهای غربی در مراسم تحلیف محمود احمدی نژاد اشتباه بوده است.

به نوشته تایمز این اقدام سبب ناخشنودی ده ها هزار نفر معترض شجاع در ایران می شود که در طول دو ماه گذشته جان و آزادی خود را در خطر افکنده اند تا با کودتای دولتی که به احتمال قریب به یقین در انتخابات شکست خورده بود مقابله کنند.

روزنامه گاردین به نقل از رسانه های دولتی ایران می نویسد که بیش از 5000 نیروی امنیتی دیروز در اطراف ساختمان مجلس مستقر شده بودند و آنها با مضروب کردن معترضین، تعدادی از آنان را بازداشت کردند.

گاردین می نویسد از محاکمات نمایشی گرفته تا مراسم تحلیف، شکاف ها در ساختار جمهوری اسلامی دارند نمایان تر می شوند.

این روزنامه می نویسد حکومت می خواهد هم نمایش را کنترل کند و هم واکنش عمومی را، اما در تحمیل شرایط خود بر مردم ناموفق بوده است.

به نوشته گاردین، یک اختلاف انتخاباتی تبدیل به اختلافی شده است که اکنون زیر بنای حکومت جمهوری اسلامی را در بر گرفته است و هر چند که یک راه برون رفت می تواند یک نوع مصالحه از روی اجبار باشد، لیکن تجربه نشان می دهد که حکومت آمادگی برای مصالحه ندارد.

بی بی سی

هیچ نظری موجود نیست: