کانال یک به طور 24 ساعته بر روی یوتل ست w2m

FREQ=11473 - Symbol Rate=27500 - 2/3-
عمودی V
3 درجه شرقی

نام کانال:MAA TV
با یک قیچی می‌توانید این ماهواره را با هاتبرد دریافت کنید، در غیر این صورت دیش خود را که به سمت هاتبرد تنظیم شده است تقریباً 5/5 سانتیمتر به سمت راست(شما پشت دیش ایستاده‌اید) و میله پشت دیش را تقریباً 5/4سانتیمتر به طرف بالا بیاورید به طوریکه سر ال ان بی به زمین نزدیک شود. ساعت ال ان بی را تغییر ندهید. این فرکانس به اندازه کافی قوی هست که بتوانید بدون نیاز به فایندر وبا کمی دقت در یافت کنید.

توجه! توجه!: صدای کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد. از هر طریق ممکن اطلاع رسانی کنید.

صدای تلویزیون کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد.
نام رادیو: رادیو پدر - Radio Pedar
فرکانس:11200
عمودی-V
27500
در صورتی که رسیور شما قدیمی است ممکن است نام رادیو را Italia 1 نمایش دهد.

با مراجعه به سایت WWW.CH1.CC دادخواست تعیین نظام حکومتی را امضا کنید.

WWW.CH1.CC کلیک کنید.

مردم بانک تات را تحریم خواهند کرد

"خبر دریافتی موثق از کارکنان صدا و سیمای رژیم"
این بانک با سرمایه اولیه حدود 224 میلیارد تومان از محل1- مبلغ 140 میلیارد تومان وجوهات به جا مانده از آیت اله بهجت2- مبلغ 84 میلیارد تومان وجوهات به جامانده از آیت اله فاضل لنکرانی که در هردو مورد با دستور مستقیم رهبرجمهوری اسلامی گرفته شده و در اختیار آقایان 1- مجتبی خامنه ای فرزند رهبر(رئیس کودتا) 2- غلامعلی حداد عادل رئیس اسبق مجلس هفتم و 3- احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قرارداده شده تا به عنوان سهامداران اصلی اقدام به تاسیس این بانک نموده و در شرف پذیره نویسی هستند (مطابق تبلیغ در سیما)مردم را تشویق به تحریم این بانک و عدم پذیره نویسی آن بنمائید.پریش پاهکین

به پروژه ندای پرچم بپیوندید.

اعلامیه:
ندای پرچم جنبش ملی ما هستیم!
همراهان جنبش ملی ما هستیم و همه ی ایرانیان برای نمایش بزرگترین پرچم تاریخ جهان دست به دست هم میدهند. صدها پرچم پیوسته شیر و خورشید ، هر پرچم به نام یک تن در گوشه و کنار جهان به نمایش گذاشته می شود. شما نیز می توانیددر این طرح شرکت کرده و نام خود را روی یک پرچم مستقل در کنار دیگران داشته باشید. برای شرکت و ثبت نام در این طرح، هم اکنون با شماره زیر در امریکا تماس بگیرید.
5422-884-818

هر سه شنبه رأس ساعت 9 شب تمام وسایل برقی پر مصرف را به مدت 4 دقیقه به برق بزنید؛

امضاء کنید،شکواییه مردم ایران خطاب به مجامع بین المللی

استمداد از جامعه جهانی به مقصود متوقف ساختن جنایات جمهوری اسلامی و تعقیب عاملین آن(شکواییه رسمی)
برای امضا شکواییه لطفاً بر روی لینک کلیک کنیدhttp://www.petitioniran.com/?page=petition&pid=YLT5392

فراخوان: جمعه 30 مرداد تجمع مقابل زندان اوین ساعت 11 صبح

زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

چگونه در اعتراضات خیابانی سالم بمانیم

فیلتر شکن Ultra Surf95، سریع و مطمئن.

۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۰, پنجشنبه

بيشترين سهم كسري بودجه امسال براي معلمان/ آب پاکی بروی دست معلمان در سال پیش رو

وزير آموزش و پرورش، به بزرگ شدن بيش از اندازه آموزش و پرورش و نامتوازن بودن توزيع نيروي انساني در اين وزارتخانه اذعان كرد. به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي‌رضا علي‌احمدي در مراسم تجليل از 182 معلم نمونه كشوري که شب گذشته در اردوگاه شهيد باهنر تهران برگزار شد، در توضيح نامتوازن بودن نيروي انساني در آموزش و پرورش گفت: در برخي مناطق آموزش و پرورش با کمبود نيرو مواجه هستيم، در حالي كه در برخي مناطق ديگر بيش از استانداردهاي لازم نيرو وجود دارد. وي همچنين در حالي كه بر لزوم صرفه‌جويي در هزينه‌هاي جاري آموزش و پرورش تاكيد كرد، در ادامه برخي دلايل کوچک کردن ساختار آموزش و پرورش را برشمرد و گفت: کاهش هزينه حق‌التدريس‌ها يكي از راهكارهاي صرفه‌جويي در هزينه‌هاي جاري آموزش و پرورش است. همچنين هزينه‌هايي که اولويت ندارد، بايد از بدنه آموزش و پرورش حذف شود. وي با يادآوري اين كه 95 درصد از هزينه‌هاي آموزش و پرورش صرف حقوق و مزاياي پرسنل مي‌شود، تصريح كرد: صرف فقط پنج درصد هزينه براي امور کيفي آموزش و پرورش اصلا صحيح نيست. علي‌احمدي با اشاره به لزوم ارتقاي جايگاه و منزلت اجتماعي معلمان نيز گفت: نظام معلمي با اتکا به رتبه‌بندي معلمان و سلايق حرفه‌اي آن‌ها، مسير تکاملي خود را آغاز کرده است، ولي نبايد فراموش کنيم كه سطح آگاهي‌هاي عمومي و حرفه‌اي معلمان هم بايد افزايش يابد. وي همچنين چاره‌انديشي براي کسري بودجه مزمن آموزش و پرورش و سبک‌بال شدن آن را خاطرنشان كرد و با بيان اين که طي يک‌صد سال گذشته، آموزش و پرورش ما عمدتا به صورت دولتي اداره شده است که نتيجه آن را مي‌بينيم، افزود: بايد مکانيسم و امکاناتي که رقابت عادلانه بين واحدهاي آموزشي ايجاد مي‌کند را پيش روي خود قرار دهيم. وزير آموزش و پرورش در اين راستا کمک معلمان و مديراني که در عرصه تعليم و تربيت نقش‌آفرين بوده‌اند را خواستار شد و در ادامه، با اشاره به اجراي نظام هماهنگ پرداخت بر اساس قانون مديريت خدمات کشوري كه به گفته وي، بار مالي سنگيني بر دوش آموزش و پرورش مي‌گذارد، تصريح کرد: اين بار مالي سنگين در حاليست که بودجه امسال، 23 هزار ميليارد ريال کسري دارد و آموزش و پرورش نيز بيشترين سهم را از اين کسري برده است. وي پس از پرداختن به برخي مشكلات آموزش و پرورش، به برنامه وزارتخانه متبوعش براي ارائه تسهيلات به فرهنگيان از جمله تسهيلات مسكن اشاره كرد و با بيان اين كه موضوع مسکن فرهنگيان داراي ضوابط و شرايط مشابه با ديگر قشرهاي جامعه است، گفت: با اين حال، ما براي تسريع در امور مسکن و تحويل زمين‌هاي 99 ساله به واجدان شرايطي که نام‌نويسي کرده‌اند، از طريق وزارتخانه‌هاي تعاون و مسکن تلاش مي‌كنيم و در اعطاي يارانه مسکن نيز تا حد مقدور اقدام کرده‌ايم. علي‌احمدي همچنين با يادآوري مجدد اين اعتقاد خود كه «بسياري از کارهايي که آموزش و پرورش انجام مي‌دهد، وظيفه نهادهاي ديگر دولت است»، بيان كرد: بيش از 20 مورد از اقداماتي که هم‌اکنون آموزش و پرورش درگير آن است، از وظايف آموزش و پرورش نيست. وي با افزودن اين مطلب كه ما بايد ساختمان‌ها و مدارس خود را خودمان بسازيم، در حالي که هيچ سازمان و نهادي چنين مسووليتي بر عهده ندارد، در خاتمه سخنانش استفاده از ساز و کار مناسب براي بازنشستگي سنواتي، اجراي قانون بازنشستگي پيش از موعد و تشويق افراد مامور در اين وزارتخانه براي بازگشت به دستگاه‌هاي خود را از راهکارهاي کاهش نيروي انساني در آموزش و پرورش عنوان كرد. به گزارش خبرنگار ايسنا، در مراسم تجليل از معلمان نمونه كشوري، شماري از اين معلمان به نمايندگي از سايرين به طرح مشکلات فرهنگيان پرداختند و موضوع مسکن فرهنگيان، حق‌التدريس مدرسان مراکز تربيت معلم، حقوق، مزايا و سختي کار معلمان مراکز استثنايي، مشکلات طرح‌هاي اجرا شده و در دست اجراي مقطع ابتدايي و کلاس‌هاي چندپايه را براي وزير آموزش و پرورش مطرح كردند تا براي آن‌ها چاره‌انديشي شود. علي‌احمدي نيز در اين مراسم به 182 معلم نمونه، حواله خودرو پرايد هديه کرد. گفتني است، سال گذشته، معلمان نمونه کشوري علاوه بر حواله خودروي پرايد، دو فيش حج عمره براي خود و همسرانشان نيز دريافت کردند.

هیچ نظری موجود نیست: