کانال یک به طور 24 ساعته بر روی یوتل ست w2m

FREQ=11473 - Symbol Rate=27500 - 2/3-
عمودی V
3 درجه شرقی

نام کانال:MAA TV
با یک قیچی می‌توانید این ماهواره را با هاتبرد دریافت کنید، در غیر این صورت دیش خود را که به سمت هاتبرد تنظیم شده است تقریباً 5/5 سانتیمتر به سمت راست(شما پشت دیش ایستاده‌اید) و میله پشت دیش را تقریباً 5/4سانتیمتر به طرف بالا بیاورید به طوریکه سر ال ان بی به زمین نزدیک شود. ساعت ال ان بی را تغییر ندهید. این فرکانس به اندازه کافی قوی هست که بتوانید بدون نیاز به فایندر وبا کمی دقت در یافت کنید.

توجه! توجه!: صدای کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد. از هر طریق ممکن اطلاع رسانی کنید.

صدای تلویزیون کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد.
نام رادیو: رادیو پدر - Radio Pedar
فرکانس:11200
عمودی-V
27500
در صورتی که رسیور شما قدیمی است ممکن است نام رادیو را Italia 1 نمایش دهد.

با مراجعه به سایت WWW.CH1.CC دادخواست تعیین نظام حکومتی را امضا کنید.

WWW.CH1.CC کلیک کنید.

مردم بانک تات را تحریم خواهند کرد

"خبر دریافتی موثق از کارکنان صدا و سیمای رژیم"
این بانک با سرمایه اولیه حدود 224 میلیارد تومان از محل1- مبلغ 140 میلیارد تومان وجوهات به جا مانده از آیت اله بهجت2- مبلغ 84 میلیارد تومان وجوهات به جامانده از آیت اله فاضل لنکرانی که در هردو مورد با دستور مستقیم رهبرجمهوری اسلامی گرفته شده و در اختیار آقایان 1- مجتبی خامنه ای فرزند رهبر(رئیس کودتا) 2- غلامعلی حداد عادل رئیس اسبق مجلس هفتم و 3- احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قرارداده شده تا به عنوان سهامداران اصلی اقدام به تاسیس این بانک نموده و در شرف پذیره نویسی هستند (مطابق تبلیغ در سیما)مردم را تشویق به تحریم این بانک و عدم پذیره نویسی آن بنمائید.پریش پاهکین

به پروژه ندای پرچم بپیوندید.

اعلامیه:
ندای پرچم جنبش ملی ما هستیم!
همراهان جنبش ملی ما هستیم و همه ی ایرانیان برای نمایش بزرگترین پرچم تاریخ جهان دست به دست هم میدهند. صدها پرچم پیوسته شیر و خورشید ، هر پرچم به نام یک تن در گوشه و کنار جهان به نمایش گذاشته می شود. شما نیز می توانیددر این طرح شرکت کرده و نام خود را روی یک پرچم مستقل در کنار دیگران داشته باشید. برای شرکت و ثبت نام در این طرح، هم اکنون با شماره زیر در امریکا تماس بگیرید.
5422-884-818

هر سه شنبه رأس ساعت 9 شب تمام وسایل برقی پر مصرف را به مدت 4 دقیقه به برق بزنید؛

امضاء کنید،شکواییه مردم ایران خطاب به مجامع بین المللی

استمداد از جامعه جهانی به مقصود متوقف ساختن جنایات جمهوری اسلامی و تعقیب عاملین آن(شکواییه رسمی)
برای امضا شکواییه لطفاً بر روی لینک کلیک کنیدhttp://www.petitioniran.com/?page=petition&pid=YLT5392

فراخوان: جمعه 30 مرداد تجمع مقابل زندان اوین ساعت 11 صبح

زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

چگونه در اعتراضات خیابانی سالم بمانیم

فیلتر شکن Ultra Surf95، سریع و مطمئن.

۱۳۸۸ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

او کیست ؟ تفکیک جنسیتی کتب درسی

آزادی پرس
کسانی که امروز پایه های تخت سلطنت روضه خوان ها را بر شانه حمل می کنند ، همانانی که گربه وار زیر دست و پای " آیت الله " ها می لولند تا مقام بیابند و مال بیندوزند ، گاه فرمایش ها می فرمایند که اگر به گوش ملاهای شکمباره و تهی مغز قاجار هم برسد ، از شگفتی کفن می درند و آسیمه سر به دنیای زندگان پا می گذارند تا به چشم خود ببینند آنانی که سپید کرده اند روی هر چه فرومایگی و ددمنشی است !
همانانی که نام وزیر و وکیل اسلامی بر خود نهاده اند و در مجلس و هیات دولت " اسلامی " جا خوش کرده اند و همچون زنگیان مست تیغ بر می کشند به روی هرچه نشان آدمیت دارد و آزاد اندیشی است .
کسانی که اگر امروز حکومتی دموکرات و حقوق بشری بر سرکار بود تنها می توانستند عهده دار بده بستان کفش در کفشداری امامزاده ها باشند ؛ تازه اگر نگوییم آفتابه دار آبریزگاه ها ! بماند که این مشاغل خود شرف دارد به آنچه این زشت خویان کژاندیش بدان آویخته اند ؛ و به حق که حتا سزاوار این عناوین هم نیستند .
این " بندگان درگاه محفل آخوندی " چنان برای مردم ایران خوابهای پریشان می بینند که عنکبوت های غارهای تحجر را هم به خنده می اندازند .
یکی از این خواب ها را وزیر مثلا آموزش و پرورش دیده است و بنا دارد آن را " اجرایی " کند ؛ خوابی در خدمت به " اسلام ناب " !
کاری به نسبت های سببی و نسبی جناب وزیر با این و آن ( ! ) نداریم . چرا که اگر جز این پیوند ها بود ، اصلا پست وزارتی در کار نبود . آن چه که باید به آن پرداخت سخنان گهربار و کم نظیر ایشان است که آنی از تکرارش باز نمی مانند .
حضرت ایشان بر آن شده که طرح تفکیک جنسیتی کتب درسی را به مرحله اجرا گذاشته و نام خود را در ردیف سیاهکاران تاریخ به ثبت برساند . این خفته در خواب جهالت و پرورده شده در " حوزه " سفاهت ، در توجیه تصمیم خود گفته که :
« کتاب های درسی باید بر اساس نیازهای فردی تنظیم و تدریس گردد .»
نیازهای فردی ؟ زهی خواب های پریشان !
مگر بناست در عصر فتح فضا و انفجار اطلاعات ، دیگر بار دختران را به پستو ها بازگردانیم که سخن از " نیاز فردی " شان می رود و دستکاری کتاب ها بر همین اساس ؟
گویا حضرت وزیر " آموزش و پرورش " ، همچون دیگر " ماموت " های اسلامی ، به تنها چیزی که می اندیشد ازدواج است و ازدواج و ازدواج . اگرچه از دیدگاه این قوم ، زاد و ولد تنها چاره است برای رویارویی با دشمنان اسلام؛ دشمنان مسلح به خرد و دانش و هوشمندی !
از این روست که می خواهند دختران را بیاموزند که مادران خوب و همسران گوش به فرمان باشند برای مردان . البته از آن جایی که همه پسران هم توان اقتصادی تشکیل خانواده را ندارند ، باید اذهان را پخت ( ! ) برای باور به ضرورت "صیغه " و زن دست چندم شدن ! این هم که نیاز به سواد ندارد و آموزش .
این " شاهکار خلقت " در جایی دیگر گفته : « برخی توانایی‌ها در دختران هست که در پسران دیریاب است. آیا نباید نسبت به تعجیل بلوغ در دختران بازخوردی در کتاب‌های درسی نشان داد؟ »
با همین یک افاضه است که دم خروس بیرون می افتد و پیدا می شود که آقایان پس از سی سال همچنان از حد " توضیح المسایل " ها بیرون نیامده و عاشقانه حول محور ناز و عشوه دلبرکان می گردند و به کمند گیسو و " کمر باریک " شان می اندیشند.
کسی نیست از این وزیر " اسلامی " بپرسد مگر بناست در کتابهای درسی فقط آموزش های جنسی داده شود ؟ اگر سخن از بلوغ است ، " آقایان " بیایند و نخست نشان دهند که با این فرهنگ اسلامی – که مردان و پسران را شایسته خوراک بهتر و بیشتر می داند – و نیز شیوه کشورداری و سوء تغذیه ای که دامان مردم را گرفته ، زمان این بلوغ و فاصله آن میان دختران و پسران چقدر است ؟
آیا این " بلوغ " در رشد ذهنی دختران اثر مثبت دارد یا منفی ؟
آیا بلوغ جسمی مانع از فراگیری و آموختن است ؟
آیا بلوغ جسم همزمان با بلوغ عقل و فکر است ؟ یعنی می توان دختران – و پسران – را با تکیه بر رشد جسمی شان آمده تشکیل خانواده و مسوولیت های مترتب بر آن و پرورش فرزند " صالح " دانست ؟
آیا بناست پسران را هم که به این مرحله از رشد رسیدند ، بی نیاز از ادامه تحصیل دانست و خانه نشین ساخت ؟ پس داستان " ز گهواره تا گور دانش بجوی " چه می شود ؟
آیا آن همه انسان هایی که در سنین گوناگون در همه دانشگاه های دنیا درس می خوانند و دانش می آموزند ، دچار پس افتادگی بلوغ اند ؟!
لابد بالغ نشده اند که اندیشه این همه پژوهش های علمی و فن آوری های شگفت انگیز از کارگاه های ذهن شان بیرون می آید و ما هم از میوه هایش بهره می بریم ؛ آن هم مفت و مجانی ؛ و گاهی هم رنگ اش را دستکاری می کنیم و بر آن نام " بومی شده " می نهیم و به جهان پز می دهیم که ما هم بله !
آقای وزیر بفرماید که دستکاری در کتابها بناست برای چه مقطعی رخ دهد ؟ اصلا پیش از آن بفرمایند که کتاب ها مگر در این سی سال کم دستکاری شده اند . آیا هیچ حوزه ای از فرهنگ و آموزش این سرزمین از چپاول و دست اندازی در امان مانده که امروز بخواهند آن را هم " پاکسازی " کنند ؟
نکند همانگونه که در لفافه گفته اند مقصود از این تغییر ، کوتاه شدن مدت تحصیل دختران است ؟ چرا ؟ مگر سواد بیشتر و افزایش آگاهی زنان و دختران زیانبار است ؟ حتا با فرض موضوع ترویج ازدواج .
آیا جز این است که هراس آقایان از افزایش دانش زنان ، آسیبی است که می تواند بر پیکره " استبداد دینی " وارد آید و ریشه اش را برکند ؟ آسیبی که شاید مردان هم نمی توانند بزنند . آیا این خود تایید حدیثی نیست از " محمد " که گفته " اگر روزی دین من برافتد به دست زنان خواهد بود " !
در این " دین " نسبت به زنان چه جفا و ناروایی رفته که خود آورنده اش را هم ترسانده است ؟ جفایی که امروز " آقایان " را هم - که نان حکومت این دین را می خورند - تا سر حد مرگ می ترساند .
این ریزه خوار سفره حکومت " هیاتی " اسلامی ، همچنین افزوده : « در چند سال آینده تحول بزرگی در فلسفه آموزش و پرورش ایجاد خواهد شد و بر اساس آن نظریه اسلامی تعلیم و تربیت به اجرا گذاشته خواهد شد » .
اگر لفاف واژگان حوزوی را از روی این سخنان ناپاک باز کنیم ، آن چه را که باید به وضوح می بینیم . این که مقصود این کاسه لیس بارگاه ولی فقیه چیزی نیست جز از ریشه برکندن بنیادی که یک سده پیش زنده نام " رشدیه " بنا نهاد . یعنی بردن مدارس به مسجد ها و آموزش به شیوه حوزه های علمیه . آقایان البته کاری هم به کار " پرورش " ندارند . همچنان که در این سی ساله نداشتند !
" نظریه اسلامی تعلیم و تربیت " چه می تواند باشد جز همان که در " حوزه " ها شاهد آنیم . همان که از رهگذرش " خمینی " ها و " خامنه ای " ها و " ملاعمر " ها و " مقتدی صدر" ها و " انتحاری " ها بیرون می آیند ؟ این ها عینیت اندیشه و تعلیم و تربیت اسلامی اند .
تردید نباید داشت که در پی اجرای این خواسته ، حکومتگران " اسلامی " بر آنند تا در مکتب خانه هایشان دروس حوزوی را تدریس کنند ، دختران را از تحصیل باز دارند و به پسران نیز چیزی نیاموزند که بتوانند به یاری اش به عرصه آگاهی و دانایی پای نهند .
هیچ شهروند ایرانی – بجز خانواده روحانیان و عمله و اکره هایشان - نباید بداند در کجای تاریخ بشر ایستاده است . مبادا که خواهان زیستن همچون یک انسان هزاره سوم شود . انسان هزاره سوم به دیکتاتوری مذهبی و حکومت قرون وسطایی تن نمی دهد . " او " به حقوق بشر باور دارد و فریاد آزادیخواهی ، برابری طلبی و ستم ستیزی اش دل سیاهدلان را می لرزاند . " او " همان انسانی است که " رژیم اسلامی " را به سیاهچاله تاریخ می افکند.

هیچ نظری موجود نیست: