کانال یک به طور 24 ساعته بر روی یوتل ست w2m

FREQ=11473 - Symbol Rate=27500 - 2/3-
عمودی V
3 درجه شرقی

نام کانال:MAA TV
با یک قیچی می‌توانید این ماهواره را با هاتبرد دریافت کنید، در غیر این صورت دیش خود را که به سمت هاتبرد تنظیم شده است تقریباً 5/5 سانتیمتر به سمت راست(شما پشت دیش ایستاده‌اید) و میله پشت دیش را تقریباً 5/4سانتیمتر به طرف بالا بیاورید به طوریکه سر ال ان بی به زمین نزدیک شود. ساعت ال ان بی را تغییر ندهید. این فرکانس به اندازه کافی قوی هست که بتوانید بدون نیاز به فایندر وبا کمی دقت در یافت کنید.

توجه! توجه!: صدای کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد. از هر طریق ممکن اطلاع رسانی کنید.

صدای تلویزیون کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد.
نام رادیو: رادیو پدر - Radio Pedar
فرکانس:11200
عمودی-V
27500
در صورتی که رسیور شما قدیمی است ممکن است نام رادیو را Italia 1 نمایش دهد.

با مراجعه به سایت WWW.CH1.CC دادخواست تعیین نظام حکومتی را امضا کنید.

WWW.CH1.CC کلیک کنید.

مردم بانک تات را تحریم خواهند کرد

"خبر دریافتی موثق از کارکنان صدا و سیمای رژیم"
این بانک با سرمایه اولیه حدود 224 میلیارد تومان از محل1- مبلغ 140 میلیارد تومان وجوهات به جا مانده از آیت اله بهجت2- مبلغ 84 میلیارد تومان وجوهات به جامانده از آیت اله فاضل لنکرانی که در هردو مورد با دستور مستقیم رهبرجمهوری اسلامی گرفته شده و در اختیار آقایان 1- مجتبی خامنه ای فرزند رهبر(رئیس کودتا) 2- غلامعلی حداد عادل رئیس اسبق مجلس هفتم و 3- احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قرارداده شده تا به عنوان سهامداران اصلی اقدام به تاسیس این بانک نموده و در شرف پذیره نویسی هستند (مطابق تبلیغ در سیما)مردم را تشویق به تحریم این بانک و عدم پذیره نویسی آن بنمائید.پریش پاهکین

به پروژه ندای پرچم بپیوندید.

اعلامیه:
ندای پرچم جنبش ملی ما هستیم!
همراهان جنبش ملی ما هستیم و همه ی ایرانیان برای نمایش بزرگترین پرچم تاریخ جهان دست به دست هم میدهند. صدها پرچم پیوسته شیر و خورشید ، هر پرچم به نام یک تن در گوشه و کنار جهان به نمایش گذاشته می شود. شما نیز می توانیددر این طرح شرکت کرده و نام خود را روی یک پرچم مستقل در کنار دیگران داشته باشید. برای شرکت و ثبت نام در این طرح، هم اکنون با شماره زیر در امریکا تماس بگیرید.
5422-884-818

هر سه شنبه رأس ساعت 9 شب تمام وسایل برقی پر مصرف را به مدت 4 دقیقه به برق بزنید؛

امضاء کنید،شکواییه مردم ایران خطاب به مجامع بین المللی

استمداد از جامعه جهانی به مقصود متوقف ساختن جنایات جمهوری اسلامی و تعقیب عاملین آن(شکواییه رسمی)
برای امضا شکواییه لطفاً بر روی لینک کلیک کنیدhttp://www.petitioniran.com/?page=petition&pid=YLT5392

فراخوان: جمعه 30 مرداد تجمع مقابل زندان اوین ساعت 11 صبح

زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

چگونه در اعتراضات خیابانی سالم بمانیم

فیلتر شکن Ultra Surf95، سریع و مطمئن.

۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

نصر الله از آمادگی ایران برای مسلح کردن ارتش لبنان به موشک و هواپیما میگوید

9 خرداد 1388
آژانس خبری کوروش:سید حسن نصرالله رهبر تروریستهای لبنان گفت که جمهوری اسلامی آمادگی تجهیز ارتش لبنان را دارد. این مردک پررو و نوچه سید علی خامنه ای رهبر دزد جمهوری اسلامی که سرمایه های ایران را به دزدان و تروریستهای جهان تقسیم می کند در کمال وقاحت با این سخنان جنگجویانه می خواهد کشورمان را وارد جنگ ناخواسته ای با اسرائیل کند. به گزارش العربیه نصرالله برای خریدن آرای لبنانیها این سخنان را در میان مردم بعلبک با وقاحت کامل بیان کرد و این سخنان یاوه وی نشان از بیشرمی بیش از حد وی برای رسیدن به قدرت در لبنان را دارد. با این سخنان می توان دریافت که فقر و بیچاره گی مردم ایران ریشه در کجا دارد و چرا 20 میلیون ایرانی در کشور ثروتمندمان در زیر خط فقر بسر می برند بعلبک (لبنان) - ا ف پ،(العربیه.نت) در حالیکه ایالات متحده و کشورهای غربی از فروش اسلحه به لبنان خود داری می کنند، دبیر کل حزب الله لبنان روز جمعه 29-5-2009 آمادگی ایران برای مسلح کردن ارتش لبنان به موشک وهواپیما را اعلام کرد . وی طی سخنرانی برای جمع کثیری از مردم شهر بعلبک واقع در دره ی بقاع در شرق لبنان به مناسبت نهمین سالگرد عقب نشینی ارتش اسرائیل از لبنان در سال 2000 متعهد شد در صورت پیروزی در انتخابات، ارتش این کشور را تقویت کند. وی در این مراسم گفت :"ایالات متحده آمادگی مسلح کردن ارتش لبنان را ندارد واز سوی دیگر کشورهای غربی و اغلب کشورهای عربی نیز به بهانه ی افتادن چنین اسلحه ای به دست حزب الله حاضر به مسلح کردن ارتش لبنان نیستند. گفتنی است که لبنان این روزها شاهد رقابت تنگاتنگی می باشد که میان اکثریت (14 مارس) که از سوی غرب وکشورهای برجسته ی عربی حمایت می شوند و اپوزیسیون(8مارس) که حزب الله مهمترین گروه آن می باشد و از سوی سوریه وایران پشتیبانی می شوند، برقرار است . نصرالله همچنین افزود "کسی ایران انتظار ندارد ، بیاید وارتش را مسلح کند اما اگر هر حکومتی (درلبنان) به ایران برود وبگوید که میخواهیم ارتش را مسلح کنیم تا آنجایی که من می دانم، ايران و در راس آن امام خامنه ای هرگز در حق لبنان کوتاهی نخواهد کرد وارتش این کشور را بدون پیش شرط مسلح خواهد کرد ". وی با اشاره به هواپیماهایی که قرار است روسیه در اختیار ارتش لبنان قرار دهد تلویحا گفت "هر کس بخواهد نیروی هوایی لبنان را تقویت کند و چند موشک ضد زره و موشک های میان برد ودور برد وحتی 10 هواپیمای میگ در اختیار ارتش قرار دهد تغییری درمعادله ایجاد نخواهد کرد". وی در ادامه افزود " اگر اپوزیسیون درانتخابات پیروز شود به تعهدات خود عمل خواهد کرد وارتش لبنان را مسلح خواهد کرد...مهم آن است که نیروهای سیاسی به وجود یک ارتش قوی معتقد باشند واین امر هنگامی محقق خواهد شد که برخی ها واقعا از نظریه ی نیرومندی لبنان در ضعف آن نهفته است دست بکشند".

هیچ نظری موجود نیست: