کانال یک به طور 24 ساعته بر روی یوتل ست w2m

FREQ=11473 - Symbol Rate=27500 - 2/3-
عمودی V
3 درجه شرقی

نام کانال:MAA TV
با یک قیچی می‌توانید این ماهواره را با هاتبرد دریافت کنید، در غیر این صورت دیش خود را که به سمت هاتبرد تنظیم شده است تقریباً 5/5 سانتیمتر به سمت راست(شما پشت دیش ایستاده‌اید) و میله پشت دیش را تقریباً 5/4سانتیمتر به طرف بالا بیاورید به طوریکه سر ال ان بی به زمین نزدیک شود. ساعت ال ان بی را تغییر ندهید. این فرکانس به اندازه کافی قوی هست که بتوانید بدون نیاز به فایندر وبا کمی دقت در یافت کنید.

توجه! توجه!: صدای کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد. از هر طریق ممکن اطلاع رسانی کنید.

صدای تلویزیون کانال یک بر روی ماهواره هاتبرد.
نام رادیو: رادیو پدر - Radio Pedar
فرکانس:11200
عمودی-V
27500
در صورتی که رسیور شما قدیمی است ممکن است نام رادیو را Italia 1 نمایش دهد.

با مراجعه به سایت WWW.CH1.CC دادخواست تعیین نظام حکومتی را امضا کنید.

WWW.CH1.CC کلیک کنید.

مردم بانک تات را تحریم خواهند کرد

"خبر دریافتی موثق از کارکنان صدا و سیمای رژیم"
این بانک با سرمایه اولیه حدود 224 میلیارد تومان از محل1- مبلغ 140 میلیارد تومان وجوهات به جا مانده از آیت اله بهجت2- مبلغ 84 میلیارد تومان وجوهات به جامانده از آیت اله فاضل لنکرانی که در هردو مورد با دستور مستقیم رهبرجمهوری اسلامی گرفته شده و در اختیار آقایان 1- مجتبی خامنه ای فرزند رهبر(رئیس کودتا) 2- غلامعلی حداد عادل رئیس اسبق مجلس هفتم و 3- احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قرارداده شده تا به عنوان سهامداران اصلی اقدام به تاسیس این بانک نموده و در شرف پذیره نویسی هستند (مطابق تبلیغ در سیما)مردم را تشویق به تحریم این بانک و عدم پذیره نویسی آن بنمائید.پریش پاهکین

به پروژه ندای پرچم بپیوندید.

اعلامیه:
ندای پرچم جنبش ملی ما هستیم!
همراهان جنبش ملی ما هستیم و همه ی ایرانیان برای نمایش بزرگترین پرچم تاریخ جهان دست به دست هم میدهند. صدها پرچم پیوسته شیر و خورشید ، هر پرچم به نام یک تن در گوشه و کنار جهان به نمایش گذاشته می شود. شما نیز می توانیددر این طرح شرکت کرده و نام خود را روی یک پرچم مستقل در کنار دیگران داشته باشید. برای شرکت و ثبت نام در این طرح، هم اکنون با شماره زیر در امریکا تماس بگیرید.
5422-884-818

هر سه شنبه رأس ساعت 9 شب تمام وسایل برقی پر مصرف را به مدت 4 دقیقه به برق بزنید؛

امضاء کنید،شکواییه مردم ایران خطاب به مجامع بین المللی

استمداد از جامعه جهانی به مقصود متوقف ساختن جنایات جمهوری اسلامی و تعقیب عاملین آن(شکواییه رسمی)
برای امضا شکواییه لطفاً بر روی لینک کلیک کنیدhttp://www.petitioniran.com/?page=petition&pid=YLT5392

فراخوان: جمعه 30 مرداد تجمع مقابل زندان اوین ساعت 11 صبح

زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

چگونه در اعتراضات خیابانی سالم بمانیم

فیلتر شکن Ultra Surf95، سریع و مطمئن.

۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

بیانیه در رابطه با نمایش «انتخابات» ریاست جمهوری

برای تغییر شرایط ناگوار موجود حاکم بر جامعه¬مان، عملا باید علیه کلیت حکومت اسلامی بود تا به روشنایی و دنیای بهتر دست یافت، نه با شرکت در نمایش انتصابات برای بقای آن کمک کرد.****
بیانیه مشترک کانون نویسندگان ایران¬(در تبعید) و انجمن قلم ایران(در تبعید) در رابطه با نمایش «انتخابات» ریاست جمهوری در ایران
روشنفکران و مردم آزاده!
در ایران:
- نویسندگان، روزنامه¬نگاران، وبلاگ¬نویسان و هنرمندان از حق آزادی بیان و قلم و اندیشه و تشکل برخوردار نیستند.
- فعالیت احزاب و سازمان¬های سیاسی ممنوع است و فعالین آن تحت تعقیب، زندان، شکنجه و اعدام قرار می¬گیرند.
- اقشار مختلف مردم، حق تشکیل کانون¬ها، نهادها، انجمن¬ها، سندیکاها و شوراهای دمکراتیک مردمی خود را ندارند.
- حق فعالیت آزادانه به رسانه¬ها مستقل داده نمی¬شود و حتا رسانه¬های عمومی منتقد هم به طور گروهی تعطیل و نویسندگان و روزنامه¬نگاران آن¬ها تحت پیگرد پلیسی قرار گرفته و از کار اخراج می¬گردند.
- هرگونه اعتراض و اعتصاب ممنوع است و نیروهای انتظامی - امنیتی به دستور سران حکومتی، بی¬رحمانه به تجمعات بر حق زنان، کارگران، دانشجویان و مردم معترض یورش می¬برند و با ضرب و شتم غیرانسانی آن¬ها را متفرق و یا دستگیر و زندانی می¬کنند.
- کانون نویسندگان حق فعالیت آزادانه ندارد و حتا از برگذاری مجامع عمومی آن نیز جلوگیری می¬کنند و هر جایی هم هیئت دبیران جمع شوند با یورش مامورین امنیتی مواجه می¬گردند.
- جواز انتشار به بسیاری از کتاب¬ها داده نمی¬شود و یا اگر هم داده شود سال¬ها طول می¬کشد. تازه پس از چاپ و انتشار کتاب¬های دارای مجوز رسمی، باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که آن¬ها را جمع¬آوری و خمیر نکنند. بسیاری از تولیدات سینمایی و هنری به بایگانی سانسور سپرده می¬شوند.
- روزی نیست که حکم اعدام اجرا نشود و حتا حکومت اسلامی، اولین حکومت در جهان است که برای کودکان نیز حکم اعدام صادر می کند. برخی مواقع قربانیان را در میادین شهرها ساعت¬ها روی جرثقیل¬ها نگه می¬دارند تا رعب و وحشت در میان مردم بیافرینند.
- قوانین اسلامی وحشیانه به نام «قصاص» وجود دارد که چشم را در مقابل چشم در می¬آورند و دست و پای دزدان درمانده را می¬برند.
- قانون سنگسار وجود دارد که عمدتا زن و در مواقع بسیار نادر و استثنایی مرد را نخست تا سینه در خاک دفن می¬کنند و سپس با کوبیدن سنگ¬های ریز به سر و کله قربانی، به شکل زجرکش او را از پا درمی¬آورند.
- در قوانین ایران، آزادی کاندیدا شدن برای زنان وجود ندارد. یعنی نصف جامعه «زنان» از حق کاندیداتوری محرومند. کاندیداها را نخست شورای نگهبان از غربال خود می¬گذراند و نهایت نظر «رهبر» شرط اصلی باقی ماندن کاندیداها در لیست است و سپس از میان صدها کاندیدا چند نفری از عوامل شناخته شده «سیاسی - نظامی» حکومت را در لیست باقی می¬گذارند و از مردم می¬خواهند به منتخبین شورای نگهبان و رهبر رای دهند. روشن است که این انتخابات نیست، بلکه انتصابات و جا به جایی مهرهای حکومتی از بالاست و از حضور مردم بر سر صندوق¬های رای به عنوان سیاهی لشکر برای انحراف افکار عمومی، مورد سوء¬استفاده قرار می¬گیرد. به گفته علی خامنه¬ای رهبر حکومت اسلامی، هر رایی که به صندوق‌ها ريخته شود، رای به کلیت نظام است. یعنی رای به ادامه سانسور و اختناق، ترور و وحشت، سرکوب و کشتار، شکنجه و اعدام و جهل و خرافات حکومت اسلامی.
- وجود و ماهيت ولايت فقيه و قدرت مطلقه رهبر مذهبی، قوانین غیرانسانی حاکم بر جامعه و سانسور و سرکوب مدوام خواست¬های عادلانه و بر حق مردم، کم¬ترین جایی برای انتخابات و آزادی کاندید شدن و رای دادن باقی نگذاشته است. مردم تحت ستم ایران، از وعده و وعیدهای توخالی سی ساله جناح¬های داخل حکومتی که هر چهار سال یک بار برای تقسیم مجدد قدرت و حاکمیت با همدیگر رقابت و کشمکش دارند، اما به محض این که از سوی قدرت مردم احساس خطر می کنند، برای سرکوب وحشیانه اعتراضات مردم متحد می¬شوند. مردم ما، از این وضعیت خسته شده¬اند. آن¬ها آزادی و رفاه و زندگی درخور انسان می¬خواهند که حکومت اسلامی آن¬ها را از مردم سلب کرده است.
در چنین شرایطی، کانون نویسندگان ایران¬(در تبعید) و انجمن قلم ایران¬(¬در تبعید) که از گوهر آزادی بی حد و حصر بیان و قلم و اندیشه و تشکل دفاع می¬کنند و همواره پشتیبان مبارزات بر حق و عادلانه جنبش¬های اجتماعی آزادی¬خواه هستند؛ در حال حاضر بحث شرکت در «انتخابات 22 خرداد 1388» را بزرگ¬ترین و تلخ¬ترین طنز تاریخ می¬دانند. سران حکومت اسلامی شعور و آگاهی اجتماعی جامعه ما را دست کم می¬گیرند. در حالی که مردم جامعه ما، شایسته تحمل چنین شرایط سیاهی نیستند. برای تغییر شرایط ناگوار موجود حاکم بر جامعه¬مان، عملا باید علیه کلیت حکومت اسلامی بود تا به روشنایی و دنیای بهتر دست یافت، نه با شرکت در نمایش انتصابات برای بقای آن کمک کرد.
کانون نویسندگان ایران¬(در تبعید)و انجمن قلم ایران¬(در تبعید)30 می 2009

هیچ نظری موجود نیست: